Απο τις 25 εως 27 Νοεμβρίου, η φετινή εμπορική έκθεση «Ανατολική Μακεδόνια – Θράκη» στην Κομοτηνή

Δημοσιεύτηκε στις: at 3 Οκτωβρίου 2016
373 0

Στις 25, 26 και 27 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η φετινή 24η Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση «Ανατολική Μακεδονία – Θράκη» στον εκθεσιακό χώρο της Βιομηχανικής Περιοχής της Κομοτηνής.

Αυτό αποφασίστηκε στο πλαίσιο της συνεδρίασης της επιτροπής διοργάνωσης, που έλαβε χώρα στην Κομοτηνή, παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Χρήστου Μέτιου και του γενικού διευθυντή της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης Αλέξανδρου Ταξιρλή.H εμπορική έκθεση «Ανατολική Μακεδονία – Θράκη» διοργανώνεται στην Κομοτηνή υπό την αιγίδα της ΔΕΘ-ΗELEXPO από το 1992.

Είναι δε η κεντρική έκθεση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, παρά την ύπαρξη και αρκετών άλλων εμπορικών εκθέσεων, οι οποίες διοργανώνονται από τα τοπικά επιμελητήρια στις πόλεις της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης.

Στόχος της φετινής έκθεσης, με τις παράλληλες εκδηλώσεις που θα διοργανωθούν, είναι να αποτελέσει το σημαντικότερο οικονομικό γεγονός της ευρύτερης περιοχής και μία μεγάλη γιορτή για την Κομοτηνή και την Περιφέρεια συνολικά.

Στοίχημα των διοργανωτών για μια ακόμη χρονιά θα είναι η πληρέστερη δυνατή κάλυψη του εκθεσιακού κέντρου της ΒΙΠΕ Κομοτηνής, που αποτελείται από στεγασμένους χώρους 3.500 τετραγωνικών μέτρων και από ωφέλιμο χώρο 2.200 τετραγωνικών, προορισμένο για υπαίθριους εκθέτες και παράλληλες εκδηλώσεις.

Το κόστος συμμετοχής θα παραμείνει σταθερό σε σχέση με πέρυσι, με προοπτική να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις, ενώ από τους βασικούς στόχους είναι και η παρουσία επιχειρήσεων του εξωτερικού στο πλαίσιο της διεθνοποίησης της έκθεσης.

Η έκθεση είχε διακοπεί το 2014. Η περυσινή επανεκκίνησή της στέφθηκε από επιτυχία, καθώς φιλοξένησε 70 άμεσους και 120 έμμεσους εκθέτες, ενώ μέσα σε ένα τριήμερο λειτουργίας της περίπου 11.700 επισκέπτες πέρασαν τις πύλες της.

Αυτό, σύμφωνα με τους διοργανωτές της, «υπογραμμίζει τη σημασία της για την ευρύτερη περιοχή, αλλά και την ανάγκη επιχειρήσεων και παραγωγικών φορέων για έναν αξιόπιστο μοχλό ανάπτυξης, προβολής της τοπικής παραγωγής, αλλά και δημιουργίας διαύλων επικοινωνίας με τις όμορες χώρες».

cnn.gr

Σχετικά άρθρα