Δυναμικές κινητοποιήσεις ετοιμάζουν οι φορείς της Θράκης , για την απόφαση δημιουργίας νέου σταθμού διοδίων στη Μέστη

Δημοσιεύτηκε στις: at 19 Οκτωβρίου 2016
152 0

Δυναμική θα είναι η απάντηση των φορέων της Θράκης στην απόφαση για δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στη Μέστη, επί της Εγνατίας Οδού, η οποία, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος του ΤΕΕ Θράκης Αργύρης Πλέσιας, κατά το 70% της, χρηματοδοτήθηκε από τους ίδιους τους κατοίκους της ΑΜΘ, μέσω των προγραμμάτων της Περιφέρειας. Όπως αποφάσισαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στο Επιμελητήριο Έβρου, σε συνάντηση που θα επιδιώξουν να έχουν στις 31/10 με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη και τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα, θα ζητήσουν να μη κατασκευαστούν νέα διόδια στη Θράκη και για όσα ήδη υπάρχουν, να υπάρξει αναλογική χρέωση, σύμφωνα δηλαδή με τα χιλιόμετρα που θα διανύει κανείς. Παράλληλα, την ημέρα της συνάντησης, οι αγορές σε όλη τη Θράκη αποφασίστηκε ότι θα κατεβάσουν ρολά.

Οι δήμαρχοι Αλεξανδρούπολης, Ορεστιάδας, Σουφλίου, Σαπών, οι αντιπεριφερειάρχες Έβρου και Ροδόπης, οι εκπρόσωποι των εμπόρων και επαγγελματιών, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου και του ΤΕΕ Θράκης, περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι, ακόμη και εκπρόσωποι της εκκλησίας, δήλωσαν πως η δημιουργία νέων διοδίων θα αποτελειώσει οικονομικά κατοίκους και επιχειρήσεις. Συμφώνησαν να συμμετέχουν σε όλες τις κινητοποιήσεις που θα γίνουν, με την ευχή, ωστόσο, να βρουν ευήκοα ώτα σε κυβέρνηση, ΤΑΙΠΕΔ και Εγνατία, σε περίπου 2 βδομάδες από τώρα. Άλλωστε, αντιπροσωπεία των φορέων θα συναντηθεί και την Πέμπτη, προκειμένου να ετοιμάσουν το σχετικό, επίσημο κείμενο των θέσεών τους.

Ο νέος σταθμός, που θα ‘κόψει’ στα δύο τη Θράκη, χωρίζοντας στη μέση τη Ροδόπη και τον Έβρο, θα είναι ένας από τους συνολικά 4 νέους που προγραμματίζεται να κατασκευαστούν στη διαδρομή από Αλεξανδρούπολη ως Θεσσαλονίκη, ανεβάζοντας το σύνολο των διοδίων στα 7! Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις, από 2,40 που είναι σήμερα τα διόδια σε κάθε σταθμό, ο ιδιώτης που θα την αναλάβει, μπορεί να ανεβάσει το τίμημα ως και 3,5-4 ευρώ. Γι’ αυτό άλλωστε, στα αιτήματα των φορέων θα περιλαμβάνεται και μη παραχώρηση της Εγνατίας σε ιδιώτη, διεκδικώντας τα έσοδα της Οδού, ύψους περίπου 1 δις το χρόνο, να δίνονται για τη βελτίωση και συντήρηση της οδού και τη δημιουργία υποδομών, όπως ΣΕΑ, πάρκινγκ και WC που ενώ συμβατικά υποχρεούται, ακόμη δεν έχει κατασκευάσει σε πολλά σημεία.

33

πηγη alexpoli.gr

Σχετικά άρθρα

Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΘΡΑΚΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ (1913 – 1920)

Δημοσιεύτηκε από: - 11 Μαΐου 2018 0
Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΘΡΑΚΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ (1913 – 1920) Από την Βουλγαρική Κατοχή στην…

Δωρεά σχολικού λεωφορείου στο Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο Αλεξανδρούπολης , απο το το ίδρυμα Ευγενίδου

Δημοσιεύτηκε από: - 12 Οκτωβρίου 2017 0
Πολλά τα χαμόγελα σήμερα στο ΕΕΕΕΚ / Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο Αλεξανδρούπολης όπου έγινε η επίσημη παράδοση του σχολικού λεωφορείου…

Χρόνια αδιαφορίας για το λιμάνι Αλεξανδρούπολης και ΝΑ – ΤΟ αποτέλεσμα (γράφει ο Υπνχος ε.α. Νικόλαος Παπανικολόπουλος)

Δημοσιεύτηκε από: - 20 Μαρτίου 2018 0
Επί σειρά ετών, γραπτά και προφορικά αναφέρομαι, στον κίνδυνο να χαθεί η ανάπτυξη του λιμανιού μας, καθώς δεν εκμεταλλευόμασταν τις…