Ημερίδες για τα κόκκινα δάνεια σε όλη την Θράκη από το Οικονομικό Επιμελητήριο

Δημοσιεύτηκε στις: at 18:38
443 0

Το Περιφερειακό Τμήμα Θράκης του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας σε συνεργασία με τα Επιμελητήρια Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου σας καλούν να παρακολουθήσετε τις ημερίδες που διοργανώνουν τη Δευτέρα 24.04.2017 με θέμα:
Κόκκινα Δάνεια & Εξωδικαστικός Συμβιβασμός και εισηγητή τον κ. Κουρμούση Φώτη, Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους.

Οι ημερίδες θα διεξαχθούν σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Ξάνθη, ώρα 12:30 – 14:00, στην αίθουσα του Ε.Β.Ε. Ξάνθης (Βασ. Κωνσταντίνου 1).

Κομοτηνή, ώρα 16:00 – 17:30, στην αίθουσα του Ε.Β.Ε. Ροδόπης (Βασ. Γεωργίου 2Β).

Αλεξανδρούπολη, ώρα 18:30 – 20:00, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Έβρου (Λ. Δημοκρατίας 307).

Η ημερίδα εστιάζει σε:

• Ιδιώτες παρουσιάζοντας το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.
• Υπερχρεωμένες επιχειρήσεις, μικρές μεσαίες και μεγάλες, παρουσιάζοντας το νομοσχέδιο για τον εξωδικαστικό μηχανισμό.

Ο στόχος της ημερίδας είναι:

• Να παρουσιαστεί το θεσμικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση των ιδιωτικών χρεών, δηλαδή τόσο για τα κόκκινα δάνεια όσο και για τις οφειλές προς το δημόσιο (Δ.Ο.Υ., ΕΦΚΑ κλπ)
• Να απαντηθούν ερωτήματα – απορίες που θα θέσουν οι ενδιαφερόμενοι.
• Να τεθούν από τους ενδιαφερόμενους προβληματισμοί ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη νομοπαρασκευαστική διαδικασία καθώς και στη διαμόρφωση της Στρατηγικής για τη Διαχείριση του Ιδιωτικού Χρέους

Ο Πρόεδρος του ΟΕΕ Π.Τ Θράκης

Μενέλαος Μαλτέζος

Σχετικά άρθρα

Νέος Περιφερειακός Διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών ΑΜΘ , ο Κωνσταντίνος Κούκουρας

Δημοσιεύτηκε από: - 23 Ιανουαρίου 2021 0
Ο Διοικητής της πυροσβεστικής υπηρεσίας Έβρου κ. Κωνσταντίνος Κούκουρας, προάγεται σε αρχηπύραρχο και αναλαμβάνει τη διοίκηση των πυροσβεστικών υπηρεσιών ΑΜΘ. Τη…

Προσλήψεις στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης

Δημοσιεύτηκε από: - 29 Δεκεμβρίου 2017 0
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δέκα (10) ατόμων για την κάλυψη αναγκών…