ΚΚΕ: “Οι Εβρίτες πληρώνουν  τώρα ακριβά την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων”

Δημοσιεύτηκε στις: at 22:29
462 0

Ανακοίνωση

Η  ΤΡΑΙΝΟΣΕ  «κόβει» ως ασύμφορα δυο δρομολόγια της γραμμής  Αλεξ-πολης –  Δικαίων.

Οι Εβρίτες  πληρώνουν  τώρα ακριβά την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων

Η Οργάνωση Ορεστιάδας του ΚΚΕ θεωρεί απόλυτα δικαιολογημένη την αγανάκτηση  των κατοίκων του νομού μας για την πρόσφατη απόφαση της  ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναστείλει  δυο  δρομολόγια  στη γραμμή Αλεξανδρούπολης – Δικαίων,  προσθέτοντας άλλο έναν κρίκο στην απομόνωση της περιοχής μας.

Είκοσι χρόνια περίπου μετά τη σχετική κοινοτική οδηγία για την απελευθέρωση της αγοράς  και  την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων οι Εβρίτες πληρώνουν ακριβά τις πολιτικές των αποκρατικοποιήσεων. Τα δεκατέσσερα (14) δρομολόγια του 2007 ( 12 επιβατικά και 2 εμπορικά) με τις κυβερνήσεις  της ΝΔ , του ΠΑΣΟΚ και τώρα  της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ = ΑΝΕΛ   περιορίστηκαν   μόλις σε  δύο (2).

Οι εργαζόμενοι της περιοχής μας πρέπει να βγάλουν τα δικά τους πολιτικά  συμπεράσματα.  Κανέναν δεν πρέπει να ξεγελάσουν τα κροκοδείλια δάκρυα των τοπικών Βουλευτών και  Περιφερειακών – Δημοτικών παραγόντων των μνημονιακών κομμάτων,  που από τη μια ψηφίζουν και στηρίζουν τα κόμματα, που έχουν σημαία τους τις ιδιωτικοποιήσεις και από την άλλη κλαψουρίζουν  στα συντρίμμια  αυτής της πολιτικής.

Από τις αποκρατικοποιήσεις και την εκποίηση των κερδοφόρων τμημάτων της δημόσιας περιουσίας κερδίζουν τα επιχειρηματικά,  λόμπυ ντόπια και ξένα και  χάνουν οι λαϊκές οικογένειες.  Οι εργαζόμενοι πιο αποφασιστικά πρέπει να καταδικάσουν τις πολιτικές των ιδιωτικοποιήσεων και να διεκδικήσουν   αποκλειστικά  δημόσιο τομέα  μεταφορών που θα είναι περιουσία του λαού και θα υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες.

Όσον αφορά   για την κατασκευή της “Σιδηροδρομικής Εγνατίας”, που θα συνδέει  την Αλεξανδρούπολη  με τα λιμάνια Ρούσε (στο Δούναβη), Βάρνα και Μπουργκάς, έρχεται κατ’ απαίτηση των μονοπωλιακών ομίλων στον κλάδο των  Μεταφορών και σε περίοδο που δρομολογείται η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των λιμανιών.

 Αν η κυβέρνηση ενδιαφερόταν να έχει ο λαός της Βόρειας Ελλάδας, όλης της χώρας, φτηνές και σύγχρονες μετακινήσεις θα καταργούσε τα διόδια, θα μείωνε την τεράστια φορολογία στα καύσιμα, θα δημιουργούσε σύγχρονες, φτηνές και προσβάσιμες για όλο το λαό δημόσιες, συνδυασμένες μεταφορές και φυσικά δεν θα παρέδιδε στους ιδιώτες την Εγνατία οδό».

Σχετικά άρθρα

Η Πρωτόθρονος Μεγάλη Εκκλησία ως Μητέρα Λιτανοφέρουσα το Μυστικό Σώμα της Φίλης Ορθοδοξίας (Γράφει ο Ιωάννης Ελ. Σιδηράς)

Δημοσιεύτηκε από: - 25 Φεβρουαρίου 2018 0
Η Πρωτόθρονος Μεγάλη Εκκλησία ως Μητέρα Λιτανοφέρουσα το Μυστικό Σώμα της Φίλης Ορθοδοξίας «Αύτη η πίστις των Αποστόλων, Αύτη η…

Πρόταση από την “Περιφερειακή Σύνθεση” για Σύστημα Πρόληψης και Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών

Δημοσιεύτηκε από: - 3 Φεβρουαρίου 2021 0
Κάλεσμα προς τη Διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης απευθύνει για άλλη μία φορά η παράταξη της Περιφερειακής Σύνθεσης,…

Στην Αλεξανδρούπολη το 1st Oil & Gas Forum – Η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός παίκτης στη σκακιέρα της παγκόσμιας ενέργειας

Δημοσιεύτηκε από: - 8 Σεπτεμβρίου 2017 0
Με μεγάλο ενδιαφέρον εξελίσσεται αυτή τη στιγμή το 1st Oil & Gas Forum που διοργανώνει το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο σε…