Παύλος Μιχαηλίδης: Υπαναχώρηση του κ.Ζαμπούκη στο άνοιγμα της οδού Κύπρου. Αποφασίσθηκε ως εναλλακτική λύση η αντιδρόμηση της οδού Καραϊσκάκη (αστυνομίας)!

Δημοσιεύτηκε στις: at 31 Μαΐου 2020
84 0

Ήταν αρχές Φεβρουαρίου του 2020 όταν η δημοτική αρχή με ανακοίνωσή της καλούσε σε διαβούλευση εντός 15 ημερών, τους φορείς και τους πολίτες της πόλης, με αφορμή την κυκλοφοριακή της πρόταση για την αντιδρόμηση της οδού Καραϊσκάκη με φορά νότια (προς την παραλιακή οδό). Σύμφωνα με εκείνη την ανακοίνωση, η συγκεκριμένη κυκλοφοριακή παρέμβαση, θα βελτίωνε το επίπεδο κυκλοφορίας και ασφάλειας επί της κεντρικής περιοχής της Αλεξανδρούπολης και θα βοηθούσε στην εξομάλυνση των δυσκολιών σύνδεσής της με την παραλιακή οδό (π.χ. μετά την πεζοδρόμηση της οδού Κύπρου κλπ).

Τρεις μήνες μετά και χωρίς κανείς να γνωρίζει τα ακριβή αποτελέσματα αυτής της διαβούλευσης, η συγκεκριμένη κυκλοφοριακή αλλαγή πέρασε από την επιτροπή ποιότητας ζωής και ήδη βρίσκεται στο στάδιο της έγκρισης από την Αποκεντρωμένη. Η διαδικασία αυτή αναμένεται να διαρκέσει περίπου 10 ημέρες και αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή.

Συνεπώς από πλευράς δημάρχου της Αλεξανδρούπολης έχουμε την πρώτη επίσημη παραδοχή ότι δεν τίθεται πλέον περίπτωση για να δοθεί στην κυκλοφορία των οχημάτων η οδός Κύπρου, επιβεβαιώνοντας πως ήταν προσχηματική η μέχρι σήμερα πρόθεση αλλά και η προεκλογική του δέσμευση.

Τα εύλογα ερωτήματα που πλέον τίθονται για την αλλαγή φοράς της οδού Καραϊσκάκη (δρόμος της Αστυνομίας) είναι τα εξής: 

1). Το φανάρι που θα χρειαστεί να τοποθετηθεί στην συμβολή με την Βασιλέως Αλεξάνδρου (αντίστοιχα υπάρχει σήμερα φανάρι στην συμβολή με την Λ.Δημοκρατίας) δεν θα δημιουργήσει κυκλοφοριακό ζήτημα στην παραλιακή οδό, της οποίας το πλάτος έχει στενέψει δραματικά με ευθύνη της δημοτικής αρχής;

2). Η Αστυνομική διεύθυνση και η τροχαία κατά διαστήματα απαγορεύουν την διέλευση οχημάτων για υπηρεσιακούς λόγους.

Με αυτή την συνθήκη μπορεί αυτός ο δρόμος να αποτελέσει τον βασικό οδικό άξονα προς το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης;

3). Το κλείσιμο της παραλιακής οδού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες με την νέα κυκλοφοριακή ρύθμιση θα περιορίζεται μέχρι το ύψος της οδού Καραϊσκάκη, αφήνοντας το μεγαλύτερο τμήμα της πλατείας του Φάρου εκτός πεζοδρόμησης;

4). Έχει εξεταστεί η δυνατότητα στροφής βαρέων οχημάτων προς την παραλιακή οδό και με κατεύθυνση προς τα ανατολικά, σε σχέση με το μειωμένο πλάτος της Βασιλέως Αλεξάνδρου;

 

 

Παύλος Α. Μιχαηλίδης

Ανεξάρτητος

Δημοτικός Σύμβουλος

Σχετικά άρθρα

Αναστάσιος Δημοσχάκης: “Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ΔΠΘ μπορούν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη της σηροτροφίας στο Σουφλί και τον Έβρο!”

Δημοσιεύτηκε από: - 16 Νοεμβρίου 2017 0
Σε συνέχεια της ανάδειξης της σηροτροφίας μέσα από τον Κοινοβουλευτικό Έλεγχο και των συναντήσεών του με παράγοντες του ΔΠΘ ,…

Κυριάκος Βελόπουλος: «Επιδεικτικά εκτός η Σαμοθράκη στα ακτοπλοϊκά θέματα»

Δημοσιεύτηκε από: - 7 Μαρτίου 2021 0
ΕΡΩΤΗΣΗ Κυριάκου Βελόπουλου, Προέδρου Κόμματος, Βουλευτή Λάρισας ΠΡΟΣ: Τoν κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ΘΕΜΑ: «Επιδεικτικά εκτός η Σαμοθράκη…