Κατέπλευσε στο νέο λιμάνι της Καβάλας Φίλιππος Β’ το φορτηγό πλοίο South River. Πρόκειται για το πρώτο φορτίο σωλήνων για το έργο του αγωγού ΤΑΡ. Το ταξίδι του πλοίου ξεκίνησε από την Κόρινθο, κράτησε παραπάνω απ΄ ότι συνήθως, επειδή το πλοίο δεν χωρούσε να περάσει από τον Ισθμό της Κορίνθου κι έτσι έκανε υποχρεωτικά το γύρο της Πελοποννήσου.
Το πλοίο έχει μήκος 160 μέτρα, φέρει σωλήνες βάρους 6 έως 9 τόννων. Οι σωλήνες έχουν κατασκευασθεί σε εταιρία της Κορίνθου. Θα χρησιμοποιηθούν στα εργοτάξια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, όπου το έργο του αγωγού θα εκτελείται ταυτόχρονα σε τέσσερα έως πέντε σημεία.
Προηγήθηκε συμφωνία των εκπροσώπων του έργου και με τον Οργανισμό λιμένα Καβάλας και με τους λιμενεργάτες. Οι τελευταίοι θα είναι σ΄ επιφυλακή το πρωί στο νέο λιμάνι, για να ξεφορτώσουν τους σωλήνες.
Την ερχόμενη εβδομάδα, ειδικότερα την άλλη Παρασκευή, έρχεται το δεύτερο πλοίο με εξαρτήματα για τον αγωγό ΤΑΡ. Αυτή τη φορά το φορτηγό πλοίο θα έρθει από τη Γερμανία. Θα μεταφέρει όπως ήδη σημειώσαμε εξαρτήματα και όχι σωλήνες.
Συμφωνία και με το λιμένα Αλεξανδρούπολης
Υπογράφεται μέχρι το τέλος του μήνα η συμφωνία που επέτυχε η διοίκηση του ΟΛΑ με την κατασκευάστρια εταιρεία του αγωγού ΤΑΡ, για την χρήση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης ως χώρου εκφόρτωσης των σωληνώσεων του αγωγού. Ο Πρόεδρος του ΟΛΑ Χρήστος Δούκας θύμισε ότι αρχικά το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης είχε εξαιρεθεί και προτιμήθηκαν μόνο τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας. Ύστερα όμως από την κινητοποίηση της διοίκησης του λιμανιού, η εταιρεία πείστηκε ότι είναι συμφερότερη η εκφόρτωση στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, γεγονός που ταυτόχρονα, θα προκαλέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, θέσεις εργασίας στην περιοχή.