Στην συνάντηση που είχε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρ. Σπίρτζης με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) Βέρνερ Χόγιερ συζητήθηκε η χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση των εν εξελίξει έργων υποδομής όπως επίσης και ο προγραμματισμός χρηματοδότησης έργων της νέας προγραμματικής περιόδου.

Τα περισσότερα έργα που χρηματοδοτούνται από το τρέχων πρόγραμμα ΕΣΠΑ πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το 2017 σύμφωνα με τον Υπουργό Μεταφορών ώστε να μην χαθούν χρήματα και να μεταφερθούν όσο γίνεται λιγότερα έργα-γέφυρες στο νέο ΕΣΠΑ

Στην συζήτηση τέθηκε στο τραπέζι

1)Η επέκταση του προαστιακού από το Λαύριο έως τη Ραφήνα

2) Το τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό, ένα απο τα έργα που πρέπει να εξατασθεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων

Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 Άλσος Βεΐκου – Γουδί, ύψους 1,4 δισ. ευρώ αναμένεται να δημοπρατηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2016.

Επίσης στο νέο σχεδιασμό μπαίνει η κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής της Εγνατίας: Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη- Ορμένιο κόστους 5 δισ. ευρώ.

www.alfavita.gr

Προηγούμενο άρθροΑγιασμό για τη νέα σεζόν και βραβεύσεις από τον Όμιλο Ενόργανης Γυμναστικής Αλεξανδρούπολης (photos)
Επόμενο άρθροΕτοιμάζουν πόρισμα για οζώδη Ευρωπαίοι εμπειρογνώμονες