Απάντηση έδωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην Γραπτή Ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής Έβρου της Ν.Δ. κι Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Αναστάσιος Δημοσχάκης, σχετικά με την επικινδυνότητα του κόμβου Μάνδρας, στο τμήμα του Κάθετου Άξονα Αρδανίου – Μάνδρας.

Συγκεκριμένα στην Ερώτηση αναφέρεται ότι ο τρόπος που έχει κατασκευαστεί ο συγκεκριμένος κόμβος, τον καθιστά ένα επικίνδυνο σημείο πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων, λόγω των διαδοχικών στροφών, της έλλειψης ορατότητας, της ανωμαλίας του οδοστρώματος και της ελλιπούς κάθετης κι οριζόντιας σήμανσης.

Ερωτήθηκε ο αρμόδιος Υπουργός αν θα προβούν στην επανεξέταση του σχεδιασμού του κόμβου, αν θα προβούν στην τοποθέτηση επαρκούς κάθετης κι οριζόντιας σήμανσης καθώς και επί πλέον πληροφοριακών πινακίδων.

Στην απάντησή του το Υπουργείο Υποδομών παραπέμπει σε έγγραφο της Εταιρείας ‘ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ’ όπου περιγράφονται ως δεδομένα εμπόδια η υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή και το πρώην στρατιωτικό φυλάκιο.

Ως συνέπεια ήταν να κατασκευαστεί ένας κόμβος, σε ένα έργο εθνικής σημασίας, με προδιαγραφές που υπολείπονται των απαιτούμενων για την ασφαλή, ακώλυτη και ταχεία διέλευση οχημάτων.

Προφανώς δεν έχουν ληφθεί υπόψιν η πραγματική οδική συμπεριφορά σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας καθώς και οι  υπερβάσεις ταχύτητας που πάντα παρατηρούνται σε τέτοιους δρόμους, ώστε κατασκευαστικά να δοθούν οι προδιαγραφές που απαιτούνται για να αποσοβηθούν σοβαρά ατυχήματα.

Εξαντλήθηκαν άραγε τα περιθώρια συνεννόησης και διαβούλευσης για την απαλοιφή των προαναφερόμενων εμποδίων, προκειμένου να επιτευχθεί η κατασκευή ενός αναβαθμισμένου έργου υποδομής?

Ακολουθεί ο σύνδεσμος με την Ερώτηση:

Προηγούμενο άρθροΣκέψεις να έρθουν πιο κοντά Σαμοθράκη-Καβάλα-Λήμνος, εξέφρασε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός
Επόμενο άρθροO Νικόλαος Δασκαλαντωνάκης επίτιμος δημότης Δήμου Αλεξανδρούπολης