“Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία, αλλά μπορείς να αγοράσεις αρκετή από αυτήν”

Στο δημόσιο βίο του Έβρου μία συνιστώσα θεωρητικά είναι και οι δημοσιογραφικές πένες (Χρήσιμες – Άχρηστες η Επικίνδυνες) οι οποίες – πάλι θεωρητικά – ενημερώνουν, επηρεάζουν και ενίοτε διαμορφώνουν την κοινή γνώμη.

Στην Δημοκρατία μας η Ελεύθερη έκφραση είναι το υπέρτατο κεκτημένο. Το ΚΙΝΑΛ και οι πρόγονοι του ήταν πάντα οπαδοί της ρήσης «Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες» είτε την είπε είτε δεν την είπε ο Φρανσουά Μαρί Αρουέ.

Η Δημόσια γραφή μπορεί να χαρακτηριστεί ποικιλοτρόπως.

Υπάρχει η ανεξάρτητη γραφή που αγγίζει τους πάντες και ανάλογα καυτηριάζει ή επαινεί. Σε αυτήν την γραφή το ΚΙΝΑΛ υποκλίνεται και την υποστηρίζει γιατί κοσμεί την σύγχρονη κοινωνία.

Υπάρχει η κατευθυνόμενη (καλοπληρωμένη ή κακοπληρωμένη) γραφή η οποία στοχοποιεί επιλεκτικά και εκτελεί την αποστολή που ανέλαβε με τον πλέον βρώμικο τρόπο και χωρίς όρια. Αυτήν την γραφή το ΚΙΝΑΛ την θεωρεί δημόσιο κίνδυνο και την καταδικάζει.

Στην Κοινωνία του Έβρου κατά καιρούς εμφανίζονται διάφορα κρούσματα δημοσιογραφίσκων που βρίσκονται σε εντεταλμένη αποστολή να πλήξουν αξιοπρέπειες, να σπιλώσουν ιδεολογίες, να λερώσουν  αγώνες και να αφανίσουν ιστορικές διαδρομές. Μία όμως προσωπικότητα επιβιώνει για 40 ολόκληρα χρόνια με αυτές τις τακτικές.

Ως ΚΙΝΑΛ Έβρου δεχόμαστε τακτικότατα τα πυρά της πένας του Πρασινοφρουρού, όπως αυτοπροσδιορίζεται τελευταία. Ο Χαμαιλέοντας της δημοσιογραφίας ανάλογα με τον εργοδότη του είναι Πρασινοφρουρός, Γαλαζοφρουρός, Κοκκινοφρουρός, Μαυροφρουρός κλπ.

Παρ’ όλο το πλούσιο λεξιλόγιο του, υπάρχουν πολλές λέξεις και έννοιες που του είναι άγνωστες: Ανιδιοτέλεια, συναίσθημα, πίστη στην φιλία, αξιοπιστία, αντικειμενικότητα, αρχές.

Στο τελευταίο πρόσφατο άρθρο του,  η  περιφερόμενη μελισσούλα της ενημέρωσης αποτυπώνει περίτρανα την αυτοβιογραφία του.

Απλά αντί για το δικό του όνομα, βάζει το όνομα του ΚΙΝΑΛ. Μιλά για Κοοπτάτσια ο αρχιπροβοκάτορας. Μιλά για αφόρητες  ιδιοτέλειες ο Πρύτανης της ιδιοτέλειας. Μιλά για αρχή της δημοκρατίας κατακρίνοντας το κομματικό σύστημα της χώρας ο κατ εξοχήν κρατικοδίαιτος υπηρέτης αυτού του συστήματος.

Ευτυχώς υπάρχει το διαδίκτυο να μας θυμίζει τις απόψεις και τις ιδέες του περί ου ο λόγος, όταν εμφανιζόταν ως σχολιαστής  στα δελτία ειδήσεων των τοπικών καναλιών.

Αυτή η παρακμιακή κοινωνική παραφωνία,  μας παραπέμπει στην σκέψη του Αβραάμ Λίνκολν.  “Είναι καλύτερα να είσαι σιωπηλός και να θεωρείσαι βλάκας παρά να μιλάς και να αίρεις κάθε αμφιβολία.”

 

Η Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής Έβρου

του Κινήματος Αλλαγής

 

Ποϊραζίδου Αλεξάνδρα

Προηγούμενο άρθροΚρύστα Μπαμπούρα: “Όλοι θέλουμε τον τόπο μας, πιο όμορφο, πιο ισχυρό”
Επόμενο άρθροWall Street Journal: Οι τοπικοί άρχοντες της Αλεξανδρούπολης θέλουν Αμερικανική βάση