ΕΝΟΤΗΤΑ για μια νέα πορεία στο Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Για να είναι το 12ο Παγκόσμιο Συνέδριο Θρακών, καλύτερο από το 11ο !

Η λήξη του 11ου Παγκόσμιου Συνέδριου Θρακών ,πρέπει να συνοδευτεί από ένα ρεαλιστικό απολογισμό, καθώς η πετυχημένη συνέχιση πρέπει να είναι προτεραιότητα για το Δήμο Αλεξανδρούπολης , για την ανάδειξη της ιστορίας ,της λαογραφίας, του πολιτισμού , των σύγχρονων ζητημάτων της Θράκης αλλά και την προβολή της ιστορικής πόλης των Φερών.

Το 11ο συνέδριο ,πετυχημένο οργανωτικά, με τους εθελοντές των τοπικών συλλόγων να δίνουν το καλύτερο τους εαυτό , προσεγμένο σε θεματολογία και την επιλογή των εισηγητών ,ωστόσο δεν συνοδεύτηκε από μια αντίστοιχη υποδοχή από την τοπική κοινωνία.

Έλαμψαν φέτος δια της απουσίας τους , οι άνθρωποι που στελεχώνουν τις οργανωμένες εκπροσωπήσεις των Θρακών, σε συνέχεια της αντιπαράθεσης που ξεκίνησε με την σημερινή δημοτική αρχή πριν τρία χρόνια και οδηγεί με σιγουριά στην υποβάθμιση και την απαξίωση του θεσμού .

Δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλες απώλειες θεσμών , για νέα επεισόδια διχόνοιας.

Η κοινωνία μας έχει «μπουχτήσει» από αυτά τα φαινόμενα και τα θεωρεί πλέον απειλή στα ίδια τα συμφέροντα του τόπου.

Με την συνέχιση άγονων αντιπαραθέσεων καμία κοινωνία δεν μπορεί να κερδίσει σε κανέναν από τους στόχους της!

Για να είναι το 12ο Παγκόσμιο Συνέδριο Θρακών, καλύτερο από το 11ο :

  1. Απαραίτητη προϋπόθεση η εμπλοκή στην προετοιμασία της διοργάνωσης του επόμενου συνεδρίου των οργανωμένων συλλογικοτήτων ,πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων, των Θρακών.
  2. Απαραίτητη η απόφαση από την μεριά του Δήμου Αλεξανδρούπολης, που πρέπει να συνεχίσει την συμπαράσταση με όλα τα μέσα.
  3. Απαιτείται μια νέα συλλογικότητα ,μια νέα σχέση εμπιστοσύνης ,για να κινηθούν οι δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς τα εμπρός

Δέσμευση μας : η άμεση επαναλειτουργία Πολιτιστικού Οργανισμού στο Δήμο Αλεξανδρούπολης

Προηγούμενο άρθροΕσπερίδα με θέμα «H Συμφωνία των Πρεσπών & εθνική Στρατηγική» πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη
Επόμενο άρθροΜ. Γκουγκουσκίδου: «Ένα μεγάλο μηδενικό το έργο του δημάρχου κ. Μαυρίδη»