Πριν εξαγγείλει τη σύνδεση Καβάλας Βουλγαρίας ας αξιοποιήσει πρώτα το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με το σιδηροδρομικό δίκτυο ήδη παρόν που κάθονται δίπλα δίπλα ανενεργά ενώ το μόνο που χρειάζεται είναι η παραχώρηση του λιμανιού σε μια εταιρία να το αξιοποιήσει και σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να στέλνει εμπορεύματα σε όλη την Ανατολική Ευρώπη! Όπως κάνει η COSCO στον Πειραιά! ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ! ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟΣ! ΟΥΤΕ ΧΡΗΜΑ!

Για μέγιστη αξιοποίηση είναι βέβαια υποχρεωτικό να γίνουν και τα παρακάτω:

1) Σύνδεση λιμανιου με το οδικο δίκτυο της Εγνατίας οδου με την ολοκληρωση-κατασκευή του μεγαλου περιφερειακου της Αλεξανδρούπολης.

2) Δημιουργία logistics hub μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων βόρεια της πόλης. Εκεί που θα ενώνεται η Εγνατία οδος με το σιδηροδρομικό δίκτυο και τον περιφερειακο. Σημαντικό για να φευγουν τα εμπορευματα μεσω φορτηγων ή τρενων προς Ανατολικη και Κεντρικη Ευρωπη μολις βγουν απο το λιμανι.

3) Οι Κηποι είναι η πυλη της Ασιας στην Ευρωπη. Απο εκει περναει οτι καλο ή κακο μας στελνουν οδικώς. Οι υποδομες ειναι ιδιες στο Ελληνικο τελωνειο 50 χρονια τωρα. Οι Τούρκοι έχουν xrays και οι Έλληνες κατσαβιδια να ελέγχουν τα οχήματα που φεύγουν για Ευρώπη..

4) Μικρά πλοία (οι λεγόμενες παντόφλες) της COSCO απο τον Πειραιά να μεταφέρουν εμπορεύματα στο λιμάνι της Αλεξ/πολης και μετά διασπορά τους στην Ευρώπη μέσω σιδηροδρόμου και φορτηγών. Έτσι γλυτώνεις την χρονοβόρα αποστολή τους με τρένα που διασχίζουν όλη την Ελλάδα μέχρι να εκσυγχρονιστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο!

O Αλεξανδρουπολίτης αν. Γραμματέας κοινωνικών δικτύων της ΝΔ και συνεργάτης του Κ.Καραμανλή στον τομέα Υποδομών και Μεταφορών Ηλίας Τζιώρας.

Προηγούμενο άρθρο«Νοσοκομείο Διδυμοτείχου: 2+2+1 = 5 και όχι μηδέν, όπως ισχυρίζονται Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν. και ορισμένα Μ.Μ.Ε.»
Επόμενο άρθροΒανδαλισμοί και φθορές στα νέα καθίσματα του Δημοτικού Σταδίου Διδυμοτείχου!