Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΤΟ ΚΤΕΛ ΕΒΡΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

του Ανδρέα Καφετζή,

τ.αντιδημάρχου Αλεξανδρούπολης, τ. προέδρου. ΚΤΕΛ ΕΒΡΟΥ

Υπάρχει έντονη κινητικότητα τις τελευταίες μέρες προκειμένου να αδειοδοτηθεί η χωροθέτηση του επιβατικού σταθμού λεωφορείων του ΚΤΕΛ στα δυτικά της πόλης, στο αγορασθέν προ πολλών χρόνων οικόπεδο , έκτασης περίπου 7 στρεμμάτων, από το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας .Και βέβαια πρέπει να ειπωθούν κάποια πράγματα ώστε να γνωρίζουν οι δημοτικοί μας άρχοντες

Επί δημαρχίας Αλεξανδρή και ύστερα από εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας, δόθηκε το πράσινο φως για τη δημιουργία σταθμού στα δυτικά της πόλης. ‘Ετσι, το ΚΤΕΛ αγόρασε από την Εκκλησία το προαναφερθέν οικόπεδο, κατόπιν τραπεζικού δανεισμού ύψους 2,200000 ευρώ ,για το οποίο καταβάλλει υψηλό τοκοχρεολύσιο. Ο χρόνος παρήλθε άπρακτος κι έτσι επί δημαρχίας Λαμπάκη το θέμα επανήλθε με την αίτηση παραχώρησης έκτασης ανήκουσας στον ΟΣΕ για χρονική διάρκεια 30 χρόνων. Και βέβαια και πάλι δεν επετεύχθη τίποτα και βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν. ‘Ετσι πέρασαν πάνω από 20 χρόνια όταν ο υποφαινόμενος το 2001 αγόρασε 4,100 τ.μ. από ιδιώτη για τη δημιουργία σταθμού, όμως η διάνοιξη της νέας εθνικής οδού, τεμάχισε το οικόπεδο και οι προσπάθειες διεκόπησαν.

Ο σταθμός πρέπει να γίνει ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ. Στη νέα Αλεξανδρούπολη των 100.000 κατοίκων το ζωτικό της πλεονέκτημα είναι οι συνδυασμένες μεταφορές που μπορεί να είναι συγκεντρωμένες σε έναν κόμβο. Αυτό που προσπαθούν να κάνουν όλες οι αναπτυσσόμενες πόλεις του κόσμου, ώστε οι ενδομετακινήσεις να μην ενοχλούν την πόλη, εμείς το έχουμε λυμένο. Σιδηρόδρομος, είσοδος στο λιμάνι από τη νέα ανισόπεδη διάβαση της γέφυρας Μαΐστρου, αεροδρόμιο με γρήγορη πρόσβαση και λεωφορειακές υπηρεσίες, όλα συγκεντρωμένα σε ελεγχόμενη έκταση.

Η πιο ενδεδειγμένη λύση, λοιπόν θα ήταν η εξής: Στο ακίνητο που βρισκεται το Κέντρο Γεωργικής Εκπαίδευσης (Κ.Ε.Γ.Ε.), και εχει αδομητο χωρο γυρω στα 25 στρ. μπορει να δοθει επ ανταλλαγη ενα οικοπεδο ισης αξιας με το οικοπεδο του ΚΤΕΛ. Θα λυνόταν ετσι κατα τον ιδανικοτερο τροπο ενα πρόβλημα που θα ταλανιζε την πολη διαχρονικα

Θα πρέπει ομως ολοι να βοηθησουν.Βουλευτες,δημοτικοι αρχοντες,δημοσιοι λειτουργοι, κ.α. Το ΚΤΕΛ ειναι ιδιωτικη εταιρια ομως δημοσιας ωφελειας, και λειτουργει επιτυχώς απο το 1952.Γνωριζω σε αλλες πολεις (Καρδίτσα, Κατερίνη),το Δημοσιο παραχωρησε εκτασεις για να κτισθουν νεοι σταθμοι και μαλιστα βοηθηθηκαν να μπουν σε προγραμματα ευρωπαϊκά ώστε να επιδοτηθει η ανεγερση του κτιριου. Για το καλο της πολης μας ας συναινεσουμε. Εννοειται οτι η προσωπική μου συμπαράσταση, αν και ιδιωτης, ειναι δεδομενη.

Προηγούμενο άρθροΣταύρος Κελέτσης: “Στο τέλος της τετραετίας οι Βουλευτικές Εκλογές – Πολιτικό κεφάλαιο ο Μητσοτάκης για την Ελλάδα”
Επόμενο άρθροΚωνσταντίνος Κούσαντας: “Τα εθνικά θέματα θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στις εκλογές”