Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΟΧΗΣ

 

Από τον Ηλία Ν. Ηλιακόπουλο

 

Πολλά συμβαίνουν  στη πατρίδα μας. Σε άλλες εποχές  η κοινωνία και ο κόσμος και με τα μισά από όσα έχουν γίνει  μέχρι σήμερα από την εποχή της μεταπολίτευσης και μετά θα είχε αντιδράσει  ίσως και με αποτελέσματα που θα θύμιζαν τεκτονικό σεισμό. Όμως παρ ότι συνεχώς σκάνε  μπροστά στα μάτια της έντρομης αλλά συνάμα βουβής και άπραγης κοινωνίας φαινόμενα αποκρουστικά  και βδελυρά , ε ν τούτοις είναι έκδηλη αλλά και προκλητική η αδιαφορία της άφιλης αυτής κοινωνίας .Έχουμε  γίνει σαν κράτος οι κομπάρσοι της Ευρώπης ίσως και του κόσμου όλου. Μας φόρτωσαν μνημόνια και άπειρη εξαθλίωση  αλλά εμείς ούτε καν μιλάμε .Παραμένουμε σιωπηλοί περιμένοντας την επόμενη κίνηση που θα μας πάει στα τάρταρα…Αρκούμαστε μόνο στα ωραία  λόγια και τις εξαγγελίες για επιδόματα , αναδρομικά από τις αντισυνταγματικές περικοπές συντάξεων και μισθών και ξεχνώντας τον εμπαιγμό συνεχίζουμε  τη ζωή μας ως πληβείοι της Ρωμαϊκής εποχής.

Μας παίρνουν μπροστά από τα μάτια μας τον ορυκτό μας πλούτο αντί πινακίου φακής  αλλά εμείς πάλι δεν μιλάμε ,ανεξήγητο αλήθεια με την πρώτη ματιά το γιατί! Χάνουμε την κοινωνική  μας συνοχή , αφού περιθωριακοί τύποι έχουν φτάσει στο σημείο να διαφεντεύουν τις τύχες μας. Οι εθνομηδενιστές  έχουν γίνει της μόδας ανάγοντας το πρόβλημα σε ανάγκη ψυχογραφήματος για την ελλαδική κοινωνία , γιατί μισεί ο,τιδήποτε Ελληνικό  και βγαλμένο μέσα από την παράδοση.

Τα gay pride στην ημερήσια  διάταξη αλλά εμείς δεν αντιδρούμε , αλήθεια  στο όνομα ποιάς ψευδεπίγραφης Δημοκρατίας; Η οικογένεια διαλύεται , βαλλόμενη πανταχόθεν αλλά και πάλι το μογιλάλο (βουβό) πλήθος  δεν αντιδρά. Κι όμως η παραδοσιακή ελληνική οικογένεια ήταν το υγιές κύτταρο που κράτησε όρθια από την σύσταση του Νεοελληνικού  κράτους την Ελληνική κοινωνία .Τότε που οι γιαγιάδες μας γεννάγανε ακόμη 7 και 8 παιδιά και μάλιστα κάτω από άθλιες συνθήκες !Σήμερα  οι περισσότερες «κυράδες» το φέρουν βαρέως να έχουν ακόμη και δυο .Γιατί χάνουν άραγε την ελευθερία τους ; Ή γιατί η αδιάφορη πολιτεία δεν στηρίζει  την οικογένεια ;Που ακόμη κι αν είναι αλήθεια –που είναι – δεν αποτελεί συγχωροχάρτι για τους καλοβολεμένους νεοέλληνες !Μια και το αμείλικτο ερώτημα  που τίθεται , είναι , γιατί όλοι όσοι ζουν στην ελλαδική πολιτεία ανέχονται αυτή την απύθμενη κατρακύλα;!

 

Γιατί δεχτήκαμε  το «ρουσφέτι» ρυθμιστή της ζωής  μας. Γιατί οι περισσότεροι θελήσαμε  μια θέση στο Δημόσιο που παρείχε εξασφάλιση  αλλά όχι μέλλον. Γιατί πολλοί από αυτούς τους «τοποτηρητές του Δημοσίου  συμφέροντος»δέχονταν να τα οικονομούν από τη πίσω πόρτα…Γιατί γίναμε αλαζόνες και υπερφίαλοι  , απλώσαμε τα πόδια και πέρα από το πάπλωμα , αρχίζοντας να ζούμε ζωή χλιδάτη , δίχως να παράγουμε απολύτως τίποτε! Γιατί ακολουθήσαμε τα νοσηρά κελεύσματα  των ανεπαρκών και χαμερπών πολιτικάντηδων για μια πολυδάπανη ζωή με αλόγιστο Δανεισμό…Που όμως φαινόταν χωρίς διέξοδο και προοπτική .Γιατί ο φιλοτομαρισμός, μας  έσπρωξε μακριά ακόμη και από τα ίδια μας τα παιδιά ,πολλά από τα οποία βολοδέρνουν στους πέντε δρόμους με αμφίβολη προοπτική και μέλλον. Με άλλα λόγια εμείς οι ίδιοι  ροκανίσαμε το μέλλον των παιδιών μας. Πιστέψαμε σε μια «κίβδηλη Δημοκρατία» γαρνιρισμένη με χρυσόσκονη δήθεν «ανανεωτικής αριστεράς», στην πραγματικότητα όμως ασπασθήκαμε  την φενάκη ενός ληστρικού κράτους , που δεν σέβεται τον πολίτη του ούτε φυσικά πολύ περισσότερο τις επόμενες γενιές. Γιατί πρώτοι εμείς δεν σεβόμαστε τον εαυτό μας, άρα ούτε και τους άλλους , αφού εκεί μας οδήγησε  η ψευδεπίγραφη Δημοκρατία μας. Επίκαιροι όσο ποτέ οι ευκλεείς λόγοι του διαχρονικά επίκαιρου Ισοκράτη. «  Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται  , διότι κατεχράσθη το Δικαίωμα της Ελευθερίας   και της ισότητας .Διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν  την αυθάδεια ως Δικαίωμα την παρανομία ως ελευθερία .Την αναίδεια του λόγου  ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία»(Αρεοπαγητικός παρ.18).Γιατί γίναμε δεσμώτες  του διαδικτύου , αφού πλέον τα σύγχρονης  τεχνολογίας κινητά ακολουθούν την ζωή μας , κάνοντας  τα μυαλά μας «πίτουρο».Γιατί συνέπεια όλων αυτών και ενός ψευδεπίγραφου καταναλωτισμού  είναι , ότι χάσαμε παντελώς ακόμη και τον ελάχιστο  ηρωϊκό τρόπο ζωής …

Ψευτοβολεμένοι  σε μια οδυνηρή κοινωνική πραγματικότητα βλέπουμε το ξεπούλημα της πατρίδας μας από τους Εθνομηδενιστές –χαρακτηριστικό το παράδειγμα της κατάπτυστης συμφωνίας των Πρεσπών- αλλά εμείς ανεχόμαστε  τα πάντα , ακόμη κι αν ο «γυφτοσκοπιανός» Ζάεφ με τα τελευταία λεγόμενα του εγείρει αλυτρωτικές τάσεις για το ανύπαρκτο κρατίδιο των Σκοπίων. Έτσι ίσως αποδειχθούν πολύ «λίγες» οι αντιδράσεις από τους 22 Μητροπολίτες της Βόρειας Ελλάδος αλλά και ορισμένων ακόμη «Γενναίων»!Αν δεν αντιδράσουμε πραγματικά  και δραστικά τότε να είστε σίγουροι , ότι θα επικυρώσουν οι εθνομηδενιστές την κατάπτυστη συμφωνία οσονούπω στην Βουλή, εμφανίζοντας την μάλιστα μια καλή συμφωνία … Βλέπουμε αδιάφοροι ,άφωνοι , θα έλεγα και φοβισμένοι τους λαθρομετανάστες , να κατακλύζουν την πατρίδα μας αλλά εμείς έχουμε «ευήκοον ούς» , ότι πρόκειται  περί παράτυπων και όχι λάθρα εισερχομένων μεταναστών! Βλέπουμε την εγκληματικότητα να καλπάζει αλλά και πάλι σφυρίζουμε αδιάφοροι , έστω και αν οι δείκτες εγκληματικότητας έχουν απογειωθεί από κάθε λογής- λογής μπουμπούκια αλλοδαπών και οθνείων αποβρασμάτων .Όμως δεν θα έπρεπε να κοιμόμαστε τόσο ήσυχοι , αφού η δύσμοιρη Ελένη , η δεινοπαθούσα  Μυρτώ και ο άτυχος νέος στου Φιλοπάππου, τρία από τα πολλά «ατυχήματα;» αλλά και ο δύσμοιρος παλαιότερα δολοφονημένος πατέρας για την κάμερα , θα μπορούσαν να ήταν δικά μας παιδιά και δικοί μας γονείς…Βλέπετε για τα παιδιά της διπλανής πόρτας και τους ανθρώπους της βιοπάλης δεν νοιάζονται και πολύ όλοι εκείνοι αριστεροί εξουσιολάγνοι με τις «δημοκρατικές ευαισθησίες»…!  Το γλυκό ήλθε και έδεσε με τους ασύλληπτους βανδαλισμούς και λεηλασίες πριν λίγο καιρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη , την καταστροφή Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (βλ Θεολογική σχολή)-εμείς όμως ψοφοδεείς Νεοέλληνες θα πληρώσουμε τον λογαριασμό- υπό τα φοβισμένα (;!) βλέμματα της Αστυνομίας , από τους θρασύτατους αντεξουσιαστές , τα χαϊδεμένα παιδιά του συστήματος(!), με αφορμή την επέτειο  Γρηγορόπουλου , στη μνήμη του οποίου τόσα καλά έχει να πει μέχρι και ο «γραφικός « πρωθυπουργός μας!

Όλα  αυτά και άλλα τόσα , που  αποδεικνύουν την απύθμενη και με πρώτη ματιά ανεξήγητη ανοχή μας ως κοινωνίας θέτουν αναμφισβήτητα  το αμείλικτο ερώτημα γιατί δεχόμαστε να απεμπολούνται θεμελιώδη ατομικά μας Δικαιώματα μέσα από όλα αυτά τα δυσώδη γεγονότα, σε σταθερή  και συνεχή τροχιά ετών;! Γιατί ελάτε να με αντικρούσετε, αν μέσα από όλα όσα συμβαίνουν ,έχουμε Ελευθερία , έχουμε προστασία της ζωής μας , της ιδιοκτησίας  μας αλλά εν τέλει μπορούμε να έχουμε Ειρήνη(!) και ασφάλεια , ατομικά Δικαιώματα για τα οποία θεωρητικά και μόνο «παρίσταται !» ως εγγυητής το κράτος μας;!

Μια κοινωνία ανοχής λοιπόν , ό,τι χειρότερο  για εμάς και τα παιδιά μας !Η εξήγηση παρ ότι  αρχικά δύσκολα προσεγγίσιμη , εν τούτοις ευρίσκεται  τελικά στην δική μας ενοχή .Είμαστε ένοχοι – και δεν λέω είστε από λόγους αβρότητας- όλοι εμείς οι  αξιοθρήνητοι νεοέλληνες .Δεν τολμάμε να ορθώσουμε ανάστημα , γιατί στα περισσότερα εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε  καθαροί !Γιατί εμείς οι ίδιοι πάψαμε να έχουμε Θεό μέσα μας! Εμείς ροκανίσαμε σιγά -σιγά το δέντρο της Ελευθερίας μας  και της Εθνικής μας ανεξαρτησίας και της πραγματικής λεβεντιάς . Έρχεται όμως η ώρα να «πληρώσουμε τον λογαριασμό».Αυτή η  ώρα ήλθε .Είναι θλιβερή η ώρα αυτή , γιατί μέσα από τις άπειρες ενοχές μας , το μόνο που κάνουμε είναι ως μελλοθάνατοι να περιμένουμε το φρικτό τέλος μας. Μόνοι μας προευτρεπίσαμε (προετοιμάσαμε)την δήωσή μας. Ακόμη κι οι  Γάλλοι και οι Ιταλοί μας ξεπέρασαν με τις δράσεις τους …

Ο χρόνος σε λίγο αλλάζει. Τα φωτισμένα  τεχνητά χριστουγεννιάτικα δεντράκια δεν μπορούν από μόνα τους  να καλύψουν την δική μας «ασκήμια»και δική μας διαχρονικά δομημένη  «ενοχή»! Μοναδική μας ελπίδα , όπως έχω ξαναπεί , οι μαθητές και η νέα γενιά   , που μέσα τους κατά μυστηριακό τρόπο ενυπάρχει και ζει το ηρωϊκό κύτταρο της φυλής. Νεοέλληνες…Παραδώστε την εξουσία στους νέους !   

Προηγούμενο άρθροΟι Αστυνομικές Υπηρεσίες στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη συγκέντρωσαν εθελοντικά βοήθεια σε είδη, τα οποία προσέφεραν σε διάφορους φορείς και ιδρύματα
Επόμενο άρθροΗ χριστολογική διδασκαλία του Μεγάλου Αθανασίου στην «Περί Ενανθρωπήσεως» πραγματεία του (Γράφει ο Ιωάννης Ελ. Σιδηράς)