Σύμφωνα με πληροφορίες, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού έχει ξεκινήσει έναν κύκλο επαφών με τους εμπλεκόμενους φορείς της αγοράς, προκειμένου οι διατάξεις της νομοθεσίας του Αυγούστου να εξειδικευτούν. Η συζήτηση επικεντρώνεται κατά κύριο λόγο στο νέο τοπίο που δημιουργείται στην αγορά του ψωμιού.

Επέκταση 
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη νομοθεσία τους τίτλους «αρτοποιείο», «αρτοποιός» και «φούρνος» θα μπορούν να τους χρησιμοποιούν όχι μόνο όσοι παράγουν ψωμί με τη χρήση των πρώτων υλών του, αλλά και εκείνοι που θα διαθέτουν και απλά συστήματα έψησης του προϊόντος. Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου εξετάζει το ενδεχόμενο οι φούρνοι, που παράγουν ψωμί να μπορούν να χρησιμοποιούν τον όρο «φρέσκο ψωμί», ώστε να διαχωρίζονται από τα υπόλοιπα σημεία πώλησης.

Η δεύτερη προσαρμογή αφορά το θέμα των εκπτώσεων και των προσφορών. Ο νόμος προβλέπει τη διατήρηση των σημερινών τακτικών αλλά και των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων, ωστόσο δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προβαίνουν σε οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια, ακόμη κι εκτός των προαναφερόμενων σεζόν. Η τρίτη αλλαγή έχει να κάνει με την απελευθέρωση της διάρκειας ζωής του παστεριωμένου γάλακτος. Ως γνωστόν καταργήθηκε το επταήμερο και πια οι παρασκευαστές θα ορίζουν ελεύθερα την ημερομηνία λήξης. Με τη διάταξη που ψηφίστηκε το καλοκαίρι ορίζεται και ο ακριβής τρόπος επεξεργασίας και παστερίωσης του προϊόντος, ενώ παραμένει σε ισχύ και η δυνατότητα παραγωγής και παρασκευής του γάλακτος τριών ημερών.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΩΝΑΣ

www.ethnos.gr

Προηγούμενο άρθροΣύλλογος Γυναικών Αλεξανδρούπολης (μέλος ΟΓΕ): “οχι στην απανθρωπη αυξηση των τροφείων στους παιδικούς σταθμούς”
Επόμενο άρθροΔ. Τσώνης: «Μελλοντικός μας στόχος να επιστρέψει η Ν. Χιλή στο επίπεδο που ήταν παλαιότερα»