Πριν ακόμα προλάβει να στεγνώσει το μελάνι από το νέο αντιεκπαιδευτικό νόμο της Κυβέρνησης για την «Αναβάθμιση του Σχολείου» τα αποτελέσματα του γίνονται ορατά στην υποβάθμιση της μόρφωσης των παιδιών μας.

Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καταργεί μαθήματα, ενώ παράλληλα μειώνει ώρες από διδασκόμενα μαθήματα. Υποβαθμίζεται η όποια καλλιτεχνική εκπαίδευση υπήρχε και καταργούνται μαθήματα κοινωνικών και πολιτικών επιστημών. Ακόμα και πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (πχ Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο) καταργούνται και οι μαθητές στρέφονται αποκλειστικά στα φροντιστήρια για να τα διδαχθούν.

Πλέον το Λύκειο μετατρέπεται σε «εξεταστική αρένα» που υπηρετεί μόνο έναν σκοπό, την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, υποβαθμίζοντας τη γενική μόρφωση. Με όλες αυτές τις αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα, μόνο υποκριτικό θα μπορούσε να θεωρηθεί το «κόντρα μάθημα» που εισάγεται στη Γ Λυκείου, αφού πλέον ο μαθητής από το Γυμνάσιο έχει ήδη «αποστεωθεί» από μαθήματα που ενισχύουν την κριτική του ικανότητα.

Σήμερα επιβεβαιώνεται ότι έχουμε ανάγκη από ένα σχολείο που θα ενισχύει τη γενική μόρφωση. Δεν μπορούν να υπάρχουν μαθήματα διαφορετικών ταχυτήτων. Όλα τα μαθήματα έχουν την ιδιαίτερη παιδαγωγική σημασία τους στην ολόπλευρη  μόρφωση των μαθητών.

Εμείς οι γονείς αρκετά πληρώνουμε στην παραπαιδεία για μια όλο και πιο φθηνή σε περιεχόμενο μόρφωση για τα παιδιά μας. Δε θα ανεχτούμε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα να μην διδάσκονται στο σχολείο. Θα συνεχίσουμε αταλάντευτα να διεκδικούμε ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν για όλα τα παιδιά, ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες.

Προηγούμενο άρθροΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Έλεγχοι στα τελωνεία του Έβρου από 1 Ιουλίου σε όσους έρχονται από Βουλγαρία – Τουρκία
Επόμενο άρθρο9 εκατομμύρια ευρώ για 5 έργα στήριξης της αγροτικής παραγωγής στο βόρειο Έβρο μέσω της Περιφέρειας ΑΜΘ