Ακυρώνει οριστικά η δημοτική αρχή το ένα ρεύμα κυκλοφορίας στην παραλιακή οδό και εκτρέπει τα οχήματα προς την οδό Ψαρρών. Επιβεβαιώνονται τα περί μονοδρόμησης

Η απόφαση της νέας δημοτικής αρχής να μην προχωρήσει σε μια γενναία πολιτική απόφαση προς όφελος της Αλεξανδρούπολης, η οποία θα οδηγούσε στην αναγκαία τροποποίηση ενός εκ των έργων της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (Β.Α.Α.) και συγκεκριμένα σε αυτό της «επέκτασης του ποδηλατόδρομου-διαμόρφωση του υπαίθριου χώρου στάθμευσης παραπλεύρως του γηπέδου Φώτης Κοσμάς»,
έχει πλέον ως αναγκαστική δυσμενή συνέπεια την μονοδρόμηση σημαντικού τμήματος της Βασιλέως Αλεξάνδρου.
Αν και είχα προειδοποιήσει από καιρό, ακόμη και προ διμήνου, αν και κατέθεσα συγκεκριμένη πρόταση μέσα στο δημοτικό συμβούλιο, δυστυχώς ο δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης επέλεξε ακριβώς τα αντίθετα.
Με σημερινές του ραδιοφωνικές δηλώσεις, ο  αντιδήμαρχος τεχνικών έργων, παραδέχτηκε πως θα κλείσει οριστικά πλέον το νότιο ρεύμα κυκλοφορίας των οχημάτων στην παραλιακή οδό Βασιλέως Αλεξάνδρου και από αύριο θα γίνεται εκτροπή όλων των οχημάτων μέσω της στενής και κάθετης οδού Ψαρρών (η οδός παραπλεύρως του Νομαρχείου).
Αυτό σημαίνει πως τα οχήματα κάθε μεγέθους που θα έρχονται από τα δυτικά θα αναγκάζονται να καταλήγουν στην ήδη επιβαρυμένη κυκλοφοριακά οδό Λεωφόρο Δημοκρατίας, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Ήδη σήμερα και ενώ η εργολαβία βρίσκεται σε εξέλιξη, οι πολίτες έχουν βιώσει τα πρώτα δυσάρεστα αποτελέσματα σε ότι αφορά την δυσκολία στην κυκλοφορία των οχημάτων αλλά και την κατάργηση εκατοντάδων θέσεων στάθμευσης, χωρίς μάλιστα να έχουν εξασφαλισθεί οι αναγκαίες  εναλλακτικές λύσεις. Σε λίγες όμως ημέρες που το έργο θα φτάσει στην περιοχή του Φάρου, η χάραξη του ποδηλατόδρομου σε επαφή με την διαχωριστική νησίδα και σε συνδυασμό με την επέκταση του πλάτους των πεζοδρομίων και στις δύο πλευρές της παραλιακής οδού, θα έχουν ως αποτέλεσμα την οριστική κατάργηση του ενός (νότιου) ρεύματος κυκλοφορίας.
Αυτό θα έχει ως τραγική συνέπεια την σταδιακή μονοδρόμηση της Βασιλέως Αλεξάνδρου από το ύψος της οδού Κύπρου μέχρι και την ΑΡΓΩ και μάλιστα με κατεύθυνση από τα ανατολικά προς τα δυτικά, απομονώνοντας ακόμη περισσότερο την πρόσβαση προς τον λιμάνι.
Δυστυχώς το πολεοδομικό συγκρότημα υπό τις παρούσες συνθήκες με τις οποίες δεν έχουν αποκεντρωθεί βασικές υπηρεσίες της πόλης (Δικαστήρια, ΚΤΕΛ, Αστυνομική διεύθυνση, κλπ) δεν επιτρέπει προς το παρόν τέτοιου είδους πειραματισμούς, κάτι που φάνηκε και από την απόφαση για την πεζοδρόμηση της οδού Κύπρου.
Η προηγούμενη δημοτική αρχή, υπό την δική μου πολιτική πίεση και κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, ορθώς είχε αποφασίσει έστω και την τελευταία στιγμή, την ακύρωση της αρχικής της απόφασης για μονοδρόμηση της παραλιακής οδού. Αυτό όμως για να μπορέσει να υλοποιηθεί και στην πράξη, έχει ως βασική προϋπόθεση, την αναγκαία τροποποίηση στα παραδοτέα έργα του Β.Α.Α., άρα και στον επανασχεδιασμό τόσο του ποδηλατόδρομου, όσο και της επέκτασης των πεζοδρομίων στην περιοχή της πλατείας του Φάρου.
Δυστυχώς όμως η σημερινή δημοτική αρχή, χωρίς το θέμα να το γνωρίζει και χωρίς να έχει τοποθετηθεί για αυτό σε όλη την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, αμήχανη σήμερα παρακολουθεί τις εξελίξεις και το χειρότερο όλων χρησιμοποιεί δικαιολογίες που δικαιώνουν όσους την κατηγορούν για έλλειψη οράματος και για μειωμένο πολιτικό ανάστημα.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος

Προηγούμενο άρθροΈνωσης Συνοριακών Φυλάκων Έβρου: “Θεωρούμε πως είναι επιτακτική και αναγκαία η ενίσχυση επιπλέον μοριοδότησης της εντοπιότητας όσων υποψηφίων προέρχονται από το νομό Έβρου”
Επόμενο άρθροΕκδήλωση νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ Έβρου με θέμα: “Η εξωτερική πολιτική και οι διεθνείς εξελίξεις , Οι προοδευτικές θέσεις”