Η δημοτική παράταξη της «ΑΝΑ.Σ.Α.» δεν σκοπεύει να πρωτοτυπήσει, αλλά έρχεται να ενώσει την φωνή της σε όσους χρόνια τώρα επισημαίνουν και σε όσους προσπαθούν για να αποκτήσει η Αλεξανδρούπολη (ως ένα πρώτο βήμα για την γαστρονομική της προβολή), το δικό της χαρακτηριστικό «γλυκό έδεσμα». Κάτι αντίστοιχο με τα κρητικά σκαλτσούνια, τους κουραμπιέδες Καρβάλης, τους Ακανέδες (λουκούμια) Σερών, την Πουτίγκα Κατερίνης, τα τρίγωνα Πανοράματος Θεσ/νίκης, το Ρεβανί Βεροίας κλπ κλπ.

Πρόσφατα ο τοπικός σύλλογος Επαγγελματιών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, πήρε κάποιες πρωτοβουλίες για το πως πρέπει να κτισθεί η γαστρονομική ταυτότητα της περιοχής, στηριζόμενος στην φαντασία, στο κέφι, στον επαγγελματισμό, στην αλληλεγγύη και στις συνεργασίες των επαγγελματιών.

Αυτό όμως που πλέον χρειάζεται, είναι με μπροστάρη τον δήμο να γίνει μια πρώτη συντονισμένη συνάντηση με τους ζαχαροπλάστες, τους ανθρώπους της εστίασης και τους αρτοποιούς. Στο επόμενο διάστημα θα απαιτηθεί μια δεύτερη επαφή με το Επιμελητήριο, τους ξενοδόχους και το Εθνολογικό μουσείο.

Αξίζει φυσικά να επισημάνουμε πως στην υπόλοιπη χώρα ενδιαφέρουσες μορφές γαστρονομικού τουρισμού αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια τόσο σε αυτοδιοικητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο επιχειρηματικών πρωτοβουλιών. Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι σαφώς η Κρήτη, που εδώ και είκοσι περίπου χρόνια επιχειρεί με βάση την κρητική διατροφή και τα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου, να αποτελέσει έναν μεγάλης εμβέλειας γαστρονομικό προορισμό και ακολουθούν οι Κυκλάδες,η Πελοπόννησος και πολύ πρόσφατα η Θεσσαλονίκη η οποία προσέγγισε το απαιτητικό γαλλικό κοινό και μάλιστα, μέσα από τις σελίδες ενός από τα πλέον έγκριτα περιοδικά της χώρας, το “REGAL”.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης

Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης

“ΑΝΑ.Σ.Α.”

Προηγούμενο άρθροΚινητοποιήσεις από τους Κτηνοτρόφους της ΑΜΘ – Εκπέμπουν SOS για το οικονομικό αδιέξοδο που βρίσκονται
Επόμενο άρθροΠαναγιώτης Θεοδωρακίδης: “Η Τουρκία θα πιέσει την Ελλάδα με ροές μεταναστών από Έβρο και Αιγαίο”