Σε μια αρκετά σοβαρή γνωστοποίηση που αφορά το δήμο Αμαρουσίου, προέβη πριν από λίγο από το βήμα της Βουλής ο πρόεδρος της “Ελληνικής Λύσης”, Κυριάκος Βελόπουλος. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ο δήμος Αμαρουσίου αγόρασε πριν δύο μήνες λεωφορεία από την Τουρκία.

Ο στόλος των λεωφορείων του δήμου Αμαρουσίου είναι ιδιαίτερα παλιός και η αγορά νέων λεωφορείων ήταν επιβεβλημένη. Θεωρούμε επίσης, ότι οι προδιαγραφές των τουρκικών λεωφορείων και η προσφερόμενη τιμή θα ήταν η καλύτερη δυνατή και για αυτό το λόγο επιλέχθηκαν. Άλλωστε τα δείγματα γραφής που έχει δώσει η διοίκηση του δήμου κατά τον πρώτο χρόνο είναι ότι γίνεται έργο με χριστή διαχείριση των οικονομικών πόρων.

Είναι όμως τουλάχιστον άκομψο, τη στιγμή που δύο μήνες πριν οι ελληνικές φρεγάτες ήταν απέναντι από τις τουρκικές στο Αιγαίο και η αγωνία του ελληνικού λαού για “θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο” ήταν έντονη, κάποιοι στο δήμο Αμαρουσίου να βάζουν την υπογραφή τους για αγορά τουρκικών λεωφορείων. Η γνωστοποίηση αυτή του Κυριάκου Βελόπουλου, δεν αφορά μόνο το δήμο Αμαρουσίου, αλλά και το Γαλάτσι και το Ρέθυμνο.

Η απάντηση του δημάρχου

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Θεόδωρος Αμπατζόγλου με αφορμή την αναφορά στη Βουλή από τον Πρόεδρο του κόμματος «Ελληνική Λύση» Κυριάκο Βελόπουλο για την αγορά «τούρκικων» λεωφορείων από τον Δήμο Αμαρουσίου και άλλους Δήμους της χώρας, δήλωσε: «Οι κατηγορίες του κ. Βελόπουλου προφανώς δεν έχουν καμία ουσιαστική βάση. Ο Δήμος Αμαρουσίου προχώρησε στην προμήθεια των συγκεκριμένων λεωφορείων, με μοναδικό σκοπό να καλύψει μια επιτακτική ανάγκη: την ανανέωση του πεπαλαιωμένου στόλου της Δημοτικής Συγκοινωνίας και την καλύτερη και ασφαλή εξυπηρέτηση των χιλιάδων δημοτών που μετακινούνται με αυτή καθημερινά, σε περίοδο μάλιστα πανδημίας.

“Στο πλαίσιο αυτό προκηρύχθηκε διαγωνιστική διαδικασία, η οποία ακολούθησε όλα τα προβλεπόμενα στάδια και σε συνθήκες απόλυτης διαφάνειας. Στις 25/6/2020 συντάχθηκε η σχετική μελέτη, στην οποία καθορίστηκαν οι απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές και ακολούθησε, στις 28/7/2020, η δημόσια πρόσκληση υποβολής προσφορών. Από τις 4 εταιρίες που πληρούσαν τις τεχνικές προδιαγραφές, η μοναδική που κατέθεσε προσφορά ήταν η συγκεκριμένη εταιρία, γι’ αυτό και τελικά επελέγη.

“Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, οι διαγωνισμοί του δημοσίου τομέα είναι ανοιχτοί σε διεθνείς εταιρίες, οι οποίες έχουν έδρα ή/και δραστηριότητες σε διάφορες χώρες. Στην προκειμένη περίπτωση, όλα τα κύρια μέρη των λεωφορείων κατασκευάζονται στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α., ενώ στην Τουρκία γίνεται μόνο η συναρμολόγηση. Η εν λόγω εταιρία, για τις ανάγκες της Δημοτικής Συγκοινωνίας επελέγη και από άλλους Δήμους της χώρας.

“Σε κάθε περίπτωση, ο Δήμος Αμαρουσίου δεν έχει ούτε την πρόθεση, ούτε βεβαίως την αρμοδιότητα, να αναμιχθεί στη χάραξη εθνικής πολιτικής. Αποκλειστικό κριτήριο σε κάθε απόφαση της Δημοτικής Αρχής είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των Δημοτών. Και αναπόσπαστο μέρος αυτής της προσπάθειας είναι η διασφάλιση καλύτερων και ασφαλέστερων συνθηκών μετακίνησης στην πόλη.

“Τα πατριωτικά αισθήματα της Δημοτικής Αρχής είναι δεδομένα και τα εκφράζουμε στην πράξη, με πολλούς τρόπους: με την πλήρη στήριξη των εθνικών επιλογών στην εξωτερική πολιτική, με την εναντίωση σε ενέργειες που προσβάλουν τις αρχές και τις αξίες του πολιτισμού μας, με την ενεργό συμμετοχή μας στην προστασία και την ανάδειξη της εθνικής παράδοσης. Δεν θα δεχθούμε, λοιπόν, μαθήματα πατριωτισμού από κανέναν, ούτε θα ανεχθούμε ανέξοδο λαϊκισμό, που μόνο σκοπό έχει να διχάσει την τοπική μας κοινωνία. Οι πολίτες γνωρίζουν και κρίνουν καλύτερα από τον καθένα».

ΠΗΓΗ: marousi24.gr

Προηγούμενο άρθροΤη Δευτέρα 28/09/2020 συνεδριάζει διά περιφοράς το Δημοτικό Συμβούλιο Αλεξανδρούπολης
Επόμενο άρθροΔ.Ε.Υ.Α.Α. – ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΜΑΚΡΗΣ: Συνεχίζονται πυρετωδώς οι αποκαταστάσεις βατότητας με ασφαλτικό αλλά και με τσιμεντοκονίαμα