ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ «ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ» ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ

Κύριοι,

Σε απάντηση του άρθρου σας στην «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020, που αφορά την κακή κατάσταση του οδοστρώματος στον παράδρομο που καταλήγει κάτω από την εκκλησία της Αγίας Αναστασίας, έχω να δηλώσω τα εξής:

Να σας υπενθυμίσω ότι το συγκεκριμένο έργο στο οποίο αναφέρεστε, ξεκίνησε το έτος 2018 από την προηγούμενη Διοίκηση της ΔΕΥΑΑ, της παράταξης «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» του πρώην Δημάρχου Βαγγέλη Λαμπάκη.

Οφείλω εδώ να αναφέρω ότι η χρονική στιγμή έναρξης του έργου ….(όλως τυχαίως; ) συνέπεσε με τις επερχόμενες εκλογές.

Ηλίου φαεινότερο λοιπόν είναι , ότι ο ουσιαστικός λόγος έναρξης του έργου αυτού, σκοπό είχε να επηρεάσει τους Δημότες θετικά ως προς την τότε Δημοτική Αρχή.

Τούτο θα ήταν απολύτως θεμιτό, με την έννοια ότι για οποιονδήποτε λόγο κι αν είχε ξεκινήσει , δεν έπαυε να αποτελεί ένα έργο επ ωφελεία του Πολίτη. Όμως:

α) Όταν ξεκινάς ένα έργο αποχετευτικού δικτύου και βιολογικού σταθμού σε έναν οικισμό οποίος γνωρίζεις ότι είναι σε όλη του την έκταση χαρακτηρισμένος Αρχαιολογικός,

β) όταν γνωρίζεις ότι το Τμήμα Εφορίας Αρχαιοτήτων της Κομοτηνής την συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι υποστελεχωμένο (Συγκεκριμένα αποτελείτο από έναν Αρχαιολόγο),

γ) όταν γνωρίζεις την αυστηρότητα του Νόμου σε ότι αφορά τις περιοχές Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος κι όμως δεν την λαμβάνεις υπ όψιν σου, τότε είναι βέβαιο εκ προοιμίου, ότι το έργο θα διακοπεί με την έναρξή του και θα ακολουθήσει μια σειρά ενεργειών της Υπηρεσίας Αρχαιοτήτων και οποιαδήποτε κίνηση θα γίνεται εντεύθεν κάτω από την επιστασία της.

Προς ενημέρωσή σας, αναφέρω ότι το έργο ξεκίνησε με εργασίες σε τρεις άξονες ταυτόχρονα.

Τον άξονα Βόρεια του οικισμού, τον Νότια και τον Ανατολικά αυτού.

Όπως ήταν λογικά αναμενόμενο, ένας υπάλληλος της Εφορίας Αρχαιοτήτων ήταν αδύνατον να προβεί σε ταυτόχρονη επιστασία τριών διαφορετικών περιοχών.

Πολλώ μάλλον που η Αρχαιολόγος ήταν γυναίκα και δη σε ενδιαφέρουσα οπότε το έργο σταμάτησε μετά από λίγο καιρό.

Στο διάστημα εποπτείας της, είχαν γίνει τμηματικά κάποια έργα στα καλντερίμια του οικισμού, αλλά όταν ήρθε η ώρα αποκατάστασης με ασφαλτικό, όπως προβλέπεται από την Νομοθεσία, η υπάλληλος λόγω της κατάστασής της σταμάτησε να εργάζεται.

Αποτέλεσμα αυτού ήταν για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα οι δρόμοι να βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και να δυσκολεύουν τη ζωή των κατοίκων.

Αναλαμβάνοντας τα καθήκοντά μου στις 11 Οκτωβρίου του 2019 δεν βρήκα κανένα στοιχείο για το συγκεκριμένο έργο όπως και για πολλά άλλα.

Μετά από πιέσεις της σημερινής Διοίκησης στην Κυβέρνηση, επιτύχαμε τη στελέχωση της Εφορίας Αρχαιοτήτων.

Να σημειώσω εδώ, ότι στο χρονικό διάστημα που η κυβέρνηση καθυστερούσε να στελεχώσει την Εφορία Αρχαιοτήτων, εμείς ως Δήμος, σεβόμενοι το πρόβλημα των κατοίκων και προσπαθώντας να μειώσουμε τις όποιες ζημιές στα αυτοκίνητα των συμπολιτών μας, συντηρούσαμε τους εν λόγω δρόμους κατά τακτά χρονικά διαστήματα με χαλίκι τύπου 3 Α.

Έτσι από τον Ιούνιο επανεκινήσαμε το έργο και ξεκίνησαν οι αποκαταστάσεις βατότητας με ασφαλτικό, τσιμέντο ή κονίαμα αναλόγως με την κάθε περίπτωση.

Έγιναν όλες οι αποκαταστάσεις, εκτός από το τμήμα στην αρχή του οικισμού , που αναφέρει το δημοσίευμά σας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός του ότι δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του δικτύου μέχρι το τέλος του δρόμου.

Σεβόμενος την αγανάκτηση της εν λόγω συμπολίτισσας που αναφέρετε στο δημοσίευμά σας, αλλά και όλων των πολιτών, για την ταλαιπωρία που υπέστησαν αυτά τα δυο χρόνια, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι το τμήμα αυτό με βάση το ισχύον χρονοδιάγραμμα θα ξεκινήσει την αποκαθίσταται το αργότερο έως την 20 Δεκεμβρίου.

Με τιμή

Ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΑ

Χαράλαμπος Μιχαηλίδης

Προηγούμενο άρθροΈρχονται άλλα 5 νέα κρεβάτια ΜΕΘ-COVID στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης
Επόμενο άρθροΓιάννης Ναϊτίδης: Τοποθετούνται στύλοι φωτισμού στην περιοχή των αποθηκών ΚΥΠΕΔ