Μεταξύ 19 – 23 Σεπτεμβρίου εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών των 20 άγονων αεροπορικών γραμμών.
Τις γραμμές διεκδικούν η Olympic Air της Aegean Airlines, η Astra Airlines από τη Θεσσαλονίκη και η Sky Express από την Κρήτη.
Mέχρι στιγμής, αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι ότι η ΥΠΑ απέρριψε την τεχνική προσφορά της Olympic Air για τέσσερις γραµµές (Κέρκυρα- Άκτιο- Κεφαλονιά- Ζάκυνθος, Λήµνος- Μυτιλήνη- Χίος- Σάµος -Ρόδος, Ρόδος- Κάρπαθος- Κάσος και Ρόδος- Κως- Κάλυµνος- Λέρος- Αστυπάλαια).
Συνοπτικά, οι 20 άγονες γραμμές, με ετήσια μέγιστη επιδότηση ανά γραμμή (ευρώ), που έχει ορίσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, είναι:
Αθήνα – Αστυπάλαια 650.000,
Αθήνα-Λέρος 1.000.000,
Αθήνα – Μήλος 1.000.000,
Αθήνα-Νάξος 400.000,
Αθήνα-Σητεία 500.000,
Αθήνα-Κάλυμνος 600.000,
Αθήνα-Σκύρος 12.000,
Αθήνα-Σύρος 200.000,
Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά 300.000,
Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα 400.000,
Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα 12.000,
Θεσσαλονίκη – Σκύρος 12.000,
Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Ικαρία 700.000,
Αλεξανδρούπολη – Σητεία 500.000,
Άκτιο- Σητεία 12.000,
Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος 700.000,
Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος 1.000.000,
Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος 1.200.000,
Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια 700.000 και
Ρόδος – Καστελόριζο 900.000.
Τα 20 άγονα δρομολόγια θα ανατεθούν την περίοδο από 1η Οκτωβρίου 2016 έως 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Αρχικά οι άγονες γραμμές ήταν 28, αλλά για 8 δρομολόγια (Αθήνα – Σκιάθος, Αθήνα – Ζάκυνθος, Αθήνα – Πάρος, Αθήνα – Κύθηρα, Αθήνα – Κάρπαθος, Αθήνα – Ικαρία, Θεσσαλονίκη – Χίος και Θεσσαλονίκη – Σάμος) εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για μηδενικό οικονομικό αντιστάθμισμα, οπότε «απελευθερώθηκαν».
πηγή metaforespress