Μέσα στο Μάρτιο ξεκινούν οι εργασίες κατασκευής ενός από τα σημαντικότερα έργα υποδομής στη Ροδόπη ,του παράλιου άξονα που θα διασυνδέει τη Μαρώνεια με τα Πετρωτά και τα σύνορα του Ν Εβρου .

Ήδη τοποθετήθηκαν οι σχετικές πινακίδες στη διασταύρωση του δρόμου προς το Αρχαίο Θέατρο από την ανάδοχο εταιρεία (ΕΡΓΟΜΠΕΤΟΝ ΑΒΕΤΕΘ) γεγονός που “εγκαινιάζει” την κατασκευαστική περίοδο. Παρότι η πινακίδα αναγράφει ποσό προϋπολογισμού 13 ,67 εκ ευρώ μετά την σχετική έκπτωση η κατασκευή του θα αγγίξει περί τα 7 εκ.

Ο δρόμος, συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων, θα ξεκινάει νότια της Μαρώνειας, θα διέρχεται από το αρχαίο θέατρο, θα διασχίζει την περιοχή της Μαρμαρίτσας και τα τείχη της αρχαίας Ισμάρας, θα συνεχίζει πάνω από την παραλία Πετρωτών και τον αρχαιολογικό χώρο Μεσημβρίας-Ζώνης και θα καταλήγει στον υπάρχοντα δρόμο προς Δίκελλα και Μάκρη. Στα τμήματα όπου δεν υπάρχουν αρχαιολογικοί περιορισμοί ο δρόμος θα έχει πλάτος 6,5 μέτρα, ενώ σε σημεία όπου υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα το πλάτος θα προσαρμόζεται ανάλογα με τον διαθέσιμο χώρο.

Κατά μήκος του δρόμου θα κατασκευαστούν τέσσερις χώροι στάθμευσης (νότια της Μαρώνειας, στα Μακρά Τείχη, στη Σύναξη και στη διασταύρωση προς Άγιο Ευγένιο) καθώς και δύο φωταγωγημένοι ισόπεδοι κόμβοι (στις διασταυρώσεις με τους δρόμους Μαρώνεια – Άγιο Χαράλαμπο και Πετρωτά – παραλία Πετρωτών). Από το χώρο στάθμευσης νότια της Μαρώνειας μέχρι το αρχαίο θέατρο θα κατασκευαστεί λιθόστρωτος πεζόδρομος μήκους 1,4 χιλιομέτρου και πλάτους 2 μέτρων.

Για την απορροή των υδάτων ο δρόμος θα διαθέτει συνολικά 78 τεχνικά, ενώ θα κατασκευαστεί και μία γέφυρα ανοίγματος 28,5 μέτρων.

Ο χρόνος ολοκλήρωσης του έργου θα είναι 2,5 χρόνια.

Οι φωτογραφίες ανήκουν στο Δημήτρη Φραντζίδη γνωστό επαγγελματία της Μαρώνειας .

ΠΗΓΗ www.roinews.gr

Προηγούμενο άρθροΑθανάσιος Παρασάκης: «Συμβολαιακή κάρτα για τους βαμβακοπαραγωγούς απο την “Θρακική Σποροπαραγωγή”»
Επόμενο άρθροΜενέλαος Μαλτέζος: “Ο Έβρος κείται μακράν για την Κυβέρνηση Μητσοτάκη”