Ο Δήμος Διδυμοτείχου , στα πλαίσια αναβάθμισης των υπηρεσιών , Δημοτολογίων-Ληξιαρχείων και Μητρώων Αρρένων , υπενθυμίζει στους πολίτες του ότι έχει αναπτύξει ήδη τις ηλεκτρονικές του υπηρεσίες με την συνεργασία και βοήθεια του Δήμου Αθηναίων, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία και υλοποιεί λύσεις που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες του προς τους πολίτες.

Πρόκειται για μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών διεκπεραίωσης αιτήσεων πολιτών , μέσω της οποίας είναι δυνατή η υποβολή ψηφιακών αιτήσεων και η παραλαβή ψηφιακών πιστοποιητικών , βεβαιώσεων Δημοτολογίου , Μητρώου Αρρένων και αντιγράφων Ληξιαρχικών Πράξεων , χωρίς να απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία στο Δημοτικό Κατάστημα.

Η είσοδος στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου Διδυμοτείχου για την υποβολή αιτήσεων γίνεται με την χρήση των κωδικών taxisnet και τη συνεργασία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), η οποία ελέγχει την ορθότητα των κωδικών taxisnet που καταχωρεί ο δημότης και μεταφέρει τα προσωπικά του στοιχεία στην ψηφιακή αίτηση , χωρίς να χρειάζεται οποιαδήποτε επιπλέον εγγραφή του χρήστη ή ενεργοποίηση οποιουδήποτε λογαριασμού.

https://eservices.didymoteicho.gr/login

Προηγούμενο άρθροΓεράσιμος Σαλτός: “Έχουμε ομαλοποιήσει την υποκρισία χωρίς να το έχουμε συνειδητοποιήσει”
Επόμενο άρθρο«Πολη και πολίτες – Βαγγέλης Λαμπάκης»: Δεν πέρασαν 3 μήνες και μετάνιωσε ο κ. Ζαμπούκης!