H κόντρα Ελλάδας – Τουρκίας μεταφέρεται και στη ναυπηγική βιομηχανία, καθώς η χώρα μας ξυπνά από το λήθαργο και με εφαλτήριο το Νεώριο ξεκινά να διεκδικεί τη μεταφορά των επισκευών και κατασκευών από τη γειτονική χώρα προς τα δικά μας ναυπηγεία.

Η αρχή ήδη έχει γίνει με την επαναλειτουργία των ναυπηγείων της Σύρου τα οποία έδωσαν σημαντική ανάσα και ώθηση στον κλάδο ύστερα από περίπου 20 χρόνια και κατάφερε το πρώτο σημαντικό πλήγμα στα ναυπηγεία της Τουρκίας, που έκαναν χρυσές δουλειές εκμεταλλευόμενα την κρίση στην Ελλάδα.

Μπορεί η Ελλάδα αποτελεί πρώτη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία, ωστόσο μέχρι πρότινος τα ελληνόκτητα πλοία πήγαιναν για  επισκευές σε Τουρκία και Κροατία, κάτι που άρχισε να αλλάζει σταδιακά από το 2019, με την επαναλειτουργία του Νεωρίου.  Ειδικότερα, 95 πλοία επισκευάστηκαν τη συγκεκριμένη χρονιά στο Νεώριο, το 98% εκ των οποίων έφυγαν από τουρκικά ναυπηγεία για να έρθουν στην Ελλάδα.

Εκτιμάται ότι με τη διαφαινόμενη επαναλειτουργία των ναυπηγείων της Ελευσίνας που ήδη έχει δρομολογηθεί και εφόσον ακολουθήσουν μελλοντικά τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά, η Ελλάδα θα αποσπάσει πολύ μεγάλο κομμάτι τόσο στον τομέα των επισκευών όσο και αυτών των κατασκευών από τα ναυπηγεία της Τουρκίας, η οποία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες δυνάμεις στον κλάδο.

ΠΗΓΗ cyclades24.gr

Προηγούμενο άρθροH EODH SA παρουσίασε Ελληνικό 4Χ4 στο ΓΕΣ, ένα πραγματικό Εθνικό Όχημα!
Επόμενο άρθροΈντονη δυσαρέσκεια Τραμπ για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί